sobota, 25. februar 2012

Semenski juriš 2 - dejmo jih v zemljo

Od 70-ih semen mi jih je ostalo še 40. Šotnih tabletk mi je zmanjkalo, zato sem se odločil, da se lotim še druge metode - kaljenje semen v zemlji. Ker je zadeva vedno bolj zanimiva, če je več ljudi, sem na pivu za podvig navdušil še kolega in na današnje sobotno jutro sva se ga lotila. V cvetličarni sva kupila zemljo (cvetličarka naju je sicer sumljivo gledala, se mi zdi, da bo proti družinskemu zakoniku). V trgovini s poceni plastičnim asortimanom pa, hm, kalilnike ali pa mini tople grede? Kakor koli gheto-mofo.


"Mini toplo gredo" sva napolnila z zemljo.


Seveda se porajajo vprašanja koliko zemlje v vsak prostorček, a je potrebno zemljo potlačit, a je potrebno najprej zemljo zaliti in potem vstaviti seme ali obratno... Količina kompliciranja je seveda lahko neskončna, zato sva zemljo enostavno zalila.


Na tako pripravljen teren sva vsadila semena. Luknjice v zemljo pa sva po manjši drami naredila preprosto s svinčnikom.


Širna agrikulturna prostranstva sva označila po sortah čilijev in pokrila s pripadajočim pokrovom.


Mini toplo gredo sem pozicioniral ob radiatorju. Spet naj bi veljalo isto, pokrov na vsaka dva dni za pol ure odstranimo, da zemlja in seme dobita kisik.

Tako se je tekma začela. Komu bo seme prej vzklilo, katera vrsta semena, ali bo prej vzklilo seme v šotnih tabletkah, ki ima 2 dni prednosti, ali seme v zemlji, komu bo vzklilo več semena in pa komplikacije ali in koliko je potrebno zalivati seme v času kaljenja in kdo bo nudil semenu boljše pogoje.

Vse to in še več v naslednjem opisu. Čili bili pa videli! 

Ni komentarjev:

Objavite komentar