sobota, 25. februar 2012

Semenski juriš

Dobil sem paket s sedmimi vrstami čiliijev Naga Jolokia, Trinidad Scorpion Butch T., Congo Black, Jalapeno, As Chili,  Mirasol, Bolivian Rainbow (pakiranih po 10 semen), šotne tabletke, gnojilo in navodila.


Prebral sem navodila in situacijo seveda nujno še po-googlal. Pri tem vsaj 2 uri gledal tole: http://www.youtube.com/user/TheHippySeedCompany . In se nato navdahnjen lotil sajenja. Vzel sem šotne tabletke, jih zložil na plastičen podstavek cvetličnega korita in jih zalil z vodo.


 Tabletke po 5-ih minutah, ko se napijejo vode zrastejo v višino 4-5 cm.


Narastlo tableto je menda priporočljivo rahlo ožeti.


Ostane samo še sajenje semen. Pri tem se da fino pomagat z zobotrebcem, semena nekaterih vrst čilijev so menda izjemno pekoča.


Posajeno sem zložil v korito, označil posamezne vrste, in pokril plastično folijo za živila.


Po pričevanju internetnih zanesenjakov, je fino sadike postaviti v bližino radiatorja, kar sem tudi storil.


Baje je potrebno plastično folijo sneti iz korita na vsake 2 dni za pol ure, da sadike dobijo kisik in ne splesnijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar